Ads 468x60px

أقسام مدونة دنيا الحب

الخميس، 5 ديسمبر 2013

الحب أمنية

الحب أمنية
الحب أمنية

لو كان الحب كتابا لكنت أنا أوراقه لو كان الحب قلما لكنت أنا حبره لو كان الحب غيوما لكنت أنا مطرها لو كان الحب أما لكنت أنا طفلها لو كان الحب جبلا لكنت أول أشجاره لو كان الحب بيتا لكنت أول أحجاره لو كان الحب له اشارة قف لكنت اول من تخطها لو كان الحب بنهاية لجعلته بلا نهاية لو كان الحب مملكة لكنت أنا الملكة لو كان الحب هواية لكنت اول من عشقها لو كان الحب شجرة لكنت اول ثمارها لو كان
الحب نبتة لكنت اول من زرعها لو كان الحب تجارة لكنت اول من ادارها لو كان الحب صناعة لكنت اول من صنعها لو كان الحب مدينة كنت اول من سكنها ( بالمختصر ... لو كان الحب ( كحبنا ) لغدا الحب أمنية يتمناها الجميع ) الحب أمنية

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

 

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

دعم مادي لتطوير الموقع

أدخل البريد الإلكترونى ليصلك الجديد

تابعوني عبر

اشترك عبر القائمه البريديه ليصلك جديدنا
او تآبعنا عبر

اتصل بنا

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *