Ads 468x60px

أقسام مدونة دنيا الحب

الخميس، 20 يوليو 2017

رسمتك بقلبى

رسمتك بقلبى
رسمتك بقلبى

رسمتك بقلبى قبل ماعنيه تشوف عينيك رسمت خيالك وكان فكرى بيفكر فيك وعد صوتك أستقوى غرام الحب قلى قلمك أحساس كتير من القلب أنا حبيتك خلاص يأحلامى وخدنى شوقك ولاكان على بالى
أنا عشت أحلم بيك لليالى من غير ماأشوفك كان فى قلبك حنينى لم عرفتك عمرى أتغير بيك لقيت نفسى بعيش فى هواء لياليك كنت فين ياغالى بقالى سنين بدور ياما عليك فى كل مكان بشوف لون عينيك أنا ليه مالنى هواك أنا ليه أسيرنى لوأك أنا خلاص أخترتك حبيبى وأبقى معاك أيديك فى أيدى أنا حبيتك ورسمتك بقلبى وشوفتك بروحى قبل ماتشوفك عينى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

 

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

دعم مادي لتطوير الموقع

أدخل البريد الإلكترونى ليصلك الجديد

تابعوني عبر

اشترك عبر القائمه البريديه ليصلك جديدنا
او تآبعنا عبر

اتصل بنا

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *